Håltimma

 
 
Helloo. Idag slutade vi tidigare för sista lektionen flyttades fram eftersom vi fick en håltimma. Det passade perfekt idag för vi ska straxt till vår stödfamilj och blir hämtade rätt tidigt. Så jag fick lite extra tid att packa och plugga vilket känns skönt för imorgon är det som sagt so-prov. Vilket även betyder att jag kommer hem lite senare, men jag hoppas att det går bra i alla fall! 
 
Men mitt internet på mobilen är hur segt som helst så det betyder ingen uppdate tills imorgon. Och detta inlägg var mest som ett litet ''meddelande'' till er så att ni vet om det. Sjukt trist men har inget annat att bjussa på tyvärr. ♥




Kommentarer
HJJONSSON säger:

Såå fin!

2014-03-26 | 18:25:56
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Josefine Andersson säger:

SÖTNOS

sv: Måstemåstemåste! Du får ju inte samma smak om du ersätter med en annan frukt - bananen är ju helahalva grejen här! Men är det bara glasskonsistensen du är ute efter så sure :] KRAM

2014-03-26 | 21:49:59
Bloggadress: http://typjosefiine.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback