Pepp inför veckan

Godkväll!
 
Har haft en mysig och lugn söndag och laddat upp ordentligt inför veckan. Försöker se det positivt, en ny vecka med en massa nya härligheter och nya tag. Faktum är att jag ser fram emot denna vecka, speciellt när det gäller träning och hälsa. Ska börja lägga på ett kol nu och köra lite hårdare än förut, det ska bli riktigt spännande och kul! 
I förmiddags så drog jag ut på ett intervallpass i den friska luften, blev totalt 45 minuter och därefter körde jag 30 minuter styrketräning för benen. Så mina ben var som spaghetti efteråt haha. Men grymt härligt var det i alla fall.
Sedan har jag spenderat resten av dagen till att plugga och planera inför veckan. En heeeelt vanlig söndag för min del. Ikväll blir det lite mumsig soppa och så ska jag möjligtvis fortsätta plugga en stund och så hoppas jag att jag hinner med lite avsnitt av one tree hill också hihi.
Wishing you a good evening, xoxo♥



 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback