Rather be

Har krupit upp i sängen med datorn och ska strax kolla på lite one tree hill- avsnitt. Är fortfarande helt sjukt mätt efter middagen, men tacos är ju så sjukt gott så det var värt det ändå! 
 
Igårkväll gick jag och lade mig strax efter tio haha, var så himla trött. Är lite piggare ikväll dock. Imorgon ska jag och mina fina tjejer ut och cykla om det är bra väder! Det är ju faktiskt väldigt bra träning så vi ska försöka göra det med jämna mellanrum. Yiiiee♥
 
Denna låt går på repeat just nu i mina hörlurar, sååå braaa aaaatt jaaaaag inteeee fattaaar. 

Kommentarer
mot plus säger:

ååh älskar oth!! =)

hoppas du haft en grym helg! =)

2014-03-23 | 11:37:47
Bloggadress: http://motplus.se/
Chanelle säger:

Hoppas att vädret håller sig!:)

2014-03-23 | 13:23:25
Bloggadress: http://fames.se/cocobella
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback