Så sjukt peppad!!

Hello!
Började som sagt dagen med en cykeltur med Amanda och Frida. Riktigt roligt var det men även jobbigt, men det är ju det som är meningen! :) Nu känner jag mig även frisk och kry igen efter denna vecka, så imorgon kör jag på som vanligt igen. Blir inte stenhård träning till en början, men efter någon vecka kommer jag verkligen lägga på ett kol. Guuud så peppad jag är! Vill bara träna flera gånger om dagen just nu haha. Men jag väntar någon vecka och kör på som vanligt så att inte kroppen säger nej på en gång. 
Nu är det planering som gäller i högsta grad, det är ett måste i min träning. Jag är en väldigt planerande person, planerar alltid veckans träning och kost på söndagar. Men det är till en stor hjälp för mig :D
 
Är du en spontan eller planerande person när det kommer till träning och kost osv?♥
Lite träningsinspo från weheartit, som ni dock redan sett en annan gång. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback