So happy!

Hello sunshines!
 
Idag är jag gladare än gladast! Våren är verkligen här, solen värmer, det är fredag, studiedag nästa vecka, snart lov, snart påsk och så mår jag bara allmänt bra. Känner mig helt sprudlande glad haha. Åhh såna här dagar är alldeles för underbara :D
 
Men just nu håller jag på och packar, ska nämligen till min stödfamilj igen i helgen. Ska bli himla mysigt att spendera hela helgen där, det var ett bra tag sedan! Vi skulle hitta på lite grejer också. Myyys. 
 
Vad gör ni i helgen?

Idag testade jag att göra en helt underbar glass som är både nyttig och HUR GOD SOM HELST! Smakar verkligen som glass! Fick receptet från Jossan så in och kika där och testa ni med♥

Kommentarer
Heeej:) säger:

Fortsätt gärna att lägga upp nyttiga och enkla rcept du har verkligen hjälpt mig, tack så jätte mycket
PS: blogga gärna oftare:)

2014-03-30 | 16:01:06
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback