Tips på saker att göra?

Har bestämt mig för att denna vecka blir helt fri från träning. Är så trött på att vara förkyld och jag kommer i alla fall tjäna på detta bättre i längden. MEN jag har såna himla problem med att sitta still och blir sjukt lätt rastlös! Idag så satt jag och pluggade ett litet tag när jag hade käkat mellanmål och kikade in på lite bloggar OSV. Men sedan fick jag en sådan otrolig energi så det slutade med att jag sprang upp och ner för trappen en miljon gånger och sprang runt som en höna i hela huset... Knas. Blev nästan helt arg och ledsen haha. Men jag tog mig ut på en promenad för att få mig ur min energi, hade vart perfekt för ett träningspass just då ju. 
 
Så nu har jag en liten fråga, har ni några tips på vad man kan göra när man är sjukt rastlös och precis allt utom att röra på sig känns trist? Något som man gärna får ut lite energi av. Ska liksom klara en hel vecka utan träning så ös på med massa tips här va hehe.



Kommentarer
Julia säger:

Hej! Fin blogg :)
Kolla gärna in min nystartade och säg vad du tycker.
Kram

2014-03-18 | 23:52:42
Bloggadress: http://www.lifeofjulia.se
Josefine Andersson säger:

SÖTNOS

sv: Nej, det går inte att byta ut kokosmjöl mot grahamsmjöl rakt av :] Kokosmjöl suger åt sig mycket mera vätska och används då i mindre mängd. Dessutom gör kokosmjölet en del av smaken i dessa :]
Men du kan självklart baka andra scones på grahamsmjöl!
KRAM

2014-03-20 | 11:50:20
Bloggadress: http://typjosefiine.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback