♥Cirkelgym


Shiiit va jobbigt cirkelgym- passet på friskis var ikväll! Men sjukt kul! Har aldrig kört på ett gym förr, med tyngre vikter och maskiner osv. Men detta pass innehöll mycket övningar jag kände igen, ex. marklyft, kettlebell swing, benpress, biceps curls (i maskin) och massa annat. 20 övningar, 45 sekunder på varje övning, 2 varv. Kommer lätt köra detta pass igen, sån sjuk mjölksyra fick jag i armarna dock men det betyder ju bara att musklerna fick sig en rejäl omgång. 
 
Kom hem, hungrig som en varg, åt upp hela kylskåpet, typ. Haha nej men hungrig som bara den! Intressant fakta, vet. Hoppas ni haft en grym dag i alla fall!
 
Har ni kört någon form av träning idag då?
Älskar mitt nya träningslinne från bästa Nike♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback