Det där med självkänsla

Godkväll!
 
Efter skolan var jag med Amanda, vi är såååå peppade för att vi ska åka till Ullared på lördag så vi kollade på massor av ullareds-hauls. Kan inte fatta att vi snart sticker, wiieee va kul! :D
 
När jag kom hem så åt vi lite mat och efter ett tag så körde jag ett pass för rygg&mage, älskar verkligen kvällsträning för det lugnar ner mig på något sätt, speciellt nu efteråt känns det underbart. Har precis fått i mig lite efter-tränings-kvällsmål bestående av lite bananskivor och kvarg toppat med hasselnötter och kanel. Liksom hur perfekt får ett mål bli efter träningen? Kan ju inte bli så mycket mer perfekt. Bra med proteiner och kolhydrater, precis det man vill ha efter träning♥ Känner mig mycket stolt över mig själv idag, jag bara känner hur mycket jag faktiskt älskar min kropp! Det är en sån sjukt härlig känsla, veta hur mycket starkare jag blivit av träningen är helt underbart. Och faktiskt både se resultat men också utvecklas inom träningen. 
 
Känns som ett bra avslut med såna tankar denna torsdag! Ha en fin kväll kära läsare♥
 
 




 

Kommentarer
Denise säger:

Vad fuskigt! Jag vill också till ullared! :(

2014-05-09 | 18:46:35
Bloggadress: http://flingans.nu
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback