Efter en liten bloggpaus

Helluu!
 
Känner att det var ett tag sedan jag satt och skrev här nu, woopsie. Men har (som vanligt, dåligaste ursäkten också) inte haft tid under hela helgen. Var som sagt i skärgården och kom hem igårkväll efter att ha vart hos farmor och käkat lite eftersom det var morsdag. Och idag så har det gått i ett kan jag säga, mycket har hunnits med i alla fall. Efter skolan så drog jag in mot stan för några små ärenden. Gick där ett tag för att kolla lite på skolavslutningsklänning och skor, hittade ingen klänning men ett par supersnygga skor fick jag tag på i alla fall! Kan visa bild någon dag. Hade även en tandläkartid halv fem så sprang iväg dit då (bokstavligen sprang haha). 
 
Kom hem runt klockan sex och då lagade vi lite mat, tonfisksås, tröttnar aldrig. 
Har precis avslutat ett riktigt,riktigt grymt pass för mage&axlar. Kommer upp någon dag i ett inlägg, för riktigt grymt alltså! Hemmaträning när den är som bäst. ♥
 
Men NU ska jag hoppa in i duschen en snabbis för att sedan kunna mysa ner mig framför datorn och kika lite serier. 
 
Lite bilder från skärgården, älskar bilden på deras hund, herregud han ser livsfarlig ut haha!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback