Hallonglass till frukost? Någon?

Kom precis in från en morning powerwalk, himla skönt att starta dagen med lite motion. Dock blir det en väldigt skön och välbehövlig vilodag från träningen idag. Efter att ha tränat fem dagar i rad så känns kroppen rätt sliten, behöver vila lite så jag kan köra igång på riktigt imorgon igen. Speciellt efter gårdagens gympass! Vila är en av de allra viktigaste delarna för att må bra, det är ju då kroppen byggs upp :) Men det har ni väl hört en miljon gånger haha...
 
 
 
Startade dagen med lite hallonglass b.l.a till frulle, liksom helt okej! Om man säger så.Självklart nyttig och näringsrik, vill ni ha recept? Äsch, klart ni vill! Kommer nästa vecka. Måste ju hålla lite på det ;)
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback