Härlig o somrig fredag♥

Hello friday!
 
Denna sköna vecka har äntligen övergått till helg och har en väldigt skön helg framför mig kan jag säga. Ska till skärgården ikväll, några vi känner har hus/stuga ute på en ö! Tror att det blir väldigt mysigt♥ Kommer hem på söndag så uppdateringen denna helg kommer vara lite sådär, eftersom jag har världens segaste nät just nu och det blir troligtvis inte bättre ute på en ö. Men blir skönt att ta en paus från alla sociala medier för ett tag. 
 
Idag så började vid halv tio förresten, som sagt var vi i en park och fick gå runt massor i hela stan för vi skulle göra någon uppgift. Det var så sjukt vaaaarmt och vi gick nästan 6 km, så det blev en ordentlig promenad ändå. Vi slutade vid tolv och jag kom hem för ett tag sedan. Ska packa lite för helgen och sen blir det nog ett HIT (high intensity training)- pass. Är fruktansvärt trött men känns nog rätt skönt efteråt när man med väldigt gott samvete kan lägga sig i en solstol. Önskar er en bra helg!♥
Gammal bild.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback