Ingen tokig måndag inte



Denna måndag måste vart den skönaste på väääldigt länge! Alla lektioner efter tjugo över tio blev inställda så jag slutade redan då! Så otroligt skönt verkligen. Var med Amanda och Emelie fram till klockan fem typ, då traskade jag hemåt i det ruggiga vädret. Efter lite middag blev det ett träningspass för armar, gjorde om passet idag, alltid kul (och jobbigt!) med nya pass tycker jag. Sedan har jag mumsat i mig lite kvällsmål, kvarg med hallon i min nya fina hjärtskål från Ullared♥ Som sagt, haulvideo kommer upp så fort jag är klar! Håller på att redigera för fullt. Kommer kanske upp imorgon om ni har tur.
 
Men nu ska jag väl kanske ta och fixa mig inför natten och sedan lägga mig och läsa under mitt mysiga täcke, kram på er♥


Lite bilder från dagen med mina tjejer plus mitt lilla kvällsmål hihi.


Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback