Inte enligt planerna

Hello!
 
Denna dag blev inte riktigt som tänkt, om man säger så. Runt tvåtiden fick jag den värsta magvärken jag någonsin haft, går inte ens att beskriva hur ont det faktiskt gjorde, det var som att någon högg en kniv i magen och det gjorde verkligen sjukt ont konstant hela tiden, inget hjälpte minsta lilla. Kunde inte ens hålla in tårarna, hur mycket jag än försökte. Så pappa kom och hämtade mig på skolan så åkte vi till akuten och kollade, fick ju sitta där ett par timmar innan vi fick åka hem men kändes ändå värt det. För det var inget farligt i alla fall, de visste inte helt säkert vad det var men vet ungefär vad det kan ha vart för något. Men nu mår jag bra, tack och lov!
 
Var så sjuuukt hungrig när vi kom hem så vi åt lite och nu har fixat lite inför imorgon. Pappa fyller nämligen år imorgon så vi ska fira honom då :) Är dessutom ledig imorgon, för vi har studiedag så det är verkligen riktigt skönt. Har dock gjort en lista på allt som ska göras under dagen, men det är bara sånt jag ''vill'' passa på att göra nu när jag väl har tid. Haha allt ska hinnas med så fort jag blir ledig ;)
 
Hoppas ni haft en bra dag i alla fall! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Jaa, det var ingen rolig runda det :p och fina saker du köpte! Jag vill verkligen åka till Ullared men får nog bli i sommar så man kan bo på hotell i Göteborg :)) KRAM

2014-05-20 | 09:55:43
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback