Lately

God förmiddag!
 
Blev inte mycket uppdatering här igår inte, men jag var iväg en sväng under dagen och sedan tog jag det mest lugnt. Ett pass för mage&rygge plus lite backintervaller blev det och det var så sjukt härligt men riktigt jobbigt... Idag står ett svettigt pass med pulshöjande styrketräning på schemat och jag har redan hoppat i träningskläderna och ska snart sätta igång. 
 
Senare i eftermiddag ska jag iväg till stan med Emelie och Amanda för att gå på lite tivoli som sagt, kommer bli sjukt roligt och jag ska försöka se till att fota lite bilder åt er också. Om jag vågar åka något vill säga... Haha nae vars det är klart jag ska åka en massa! 
 
Här har ni lite bilder från min valborg, gårdagen och från denna mysiga morgon med min lilla nalle haha♥




Igår gjorde vi 100% hemgjord pizza! Till och med egen tomatsås haha. Toppades med mozzarella, pesto och spenat. Kändes mycket fräschare än en flottig pizza man beställer kan jag säga, bara botten som är inte är supernyttig dock. 



 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback