Ullareeeed

Okej, vet inte riktigt vart jag ska börja. Men vi börjar väl med att: Jag ska till Ullared INATT! Måste gå upp ca. halv tre för att sedan ta bussen med bästa vännerna till Ullared. Alltså kan ni ens fatta? HALV TRE. Så ni kan ju gissa hur tidigt jag kommer lägga mig ikväll? Det lär väl bli omkring nio, men lär väl inte somna försen tolv typ. 
Idag i skolan har vi vart helt galna, det enda vi snackat om är ullared, ullared och lite mer ullared!
Vi har räknat ner ca. 80 dagar och imorgon är vi på 0. Wiieee ska bli så sjukt kuuul! Första gången jag är där dessutom :D
 
Hur som helst, så har denna skoldag bara rusat fram och jag ska äntligen, snart gå och lägga mig. Vill bara att det ska bli morgon haha. Eller natt snarare. 
Men har precis käkat lite gomiddag med familjen och snart blir det lite fredagsmys i soffan, varva ner lite ett tag så det blir lättare att sova.
 
Har ni vart på Ullared? 
 
Lite iphone-pics.

Gjorde en nyttig bärpaj när jag kom hem från skolan idag, improviserade mest men recept kommer upp nästa vecka! För jag vill gärna ta lite bättre bilder så det blir bra kvalité på recepten. 
 
Och så blev det lite nyttobollar till bussresan imorgon, recept HÄR. Men här bytte jag ut mango mot aprikos.


Kommentarer
ADARAS.se säger:

Vill du bidra till nästa nummer av min e-tidning och samtidigt vara med och tävla om ett härligt hårvårdskit? Kolla in detta:
http://www.adaras.se/vinn-harvardskit-fran-pantene/

2014-05-10 | 00:16:36
Bloggadress: http://adaras.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback