A better friday

Jahopp, då var det fredag då och här sitter man och lyssnar på musik i väntan på att idol ska börja igen. 
Har vart en väldigt bra fredag enligt mig, riktigt kassa lektioner dock men förrutom det så har den vart perfekt. Efter skolan åkte jag bara hem, gjorde mig ett mumsigt mellanmål och tog det lite lugnt ett tag, hann även med att vlogga lite innan det var dags att träna ett pass här hemma innan middagen. Blev lite minitapas till förrätt och därefter fläskfilé med sötpotatis, klýftpotatis och palstnernacka i ugn, åhh det var så grymt gott verkligen. En av mina favoriträtter tror jag faktiskt. Efter middagen blev det idolmys med lite cashewnötter och steviachoklad bland annat. Mysfredag i högsta grad! Och det är helt klart så jag gillar mina fredagar. Behövs inte så mycket mer än god mat, lite gottis framför tv:n och bra sällskap så är jag mer än nöjd♥ 
 
Nu börjar snart idol igen så blir spännande att se vem som får lämna idag, jag HOPPAS Petter eller Ludvig men man kan ju aldrig veta, speciellt inte efter förra veckan... Vem är er favorit?
 
Dagens smoothie blev på jordgubbar, en banan, kvarg och en liten skvätt fil. Toppat med chiafrön, kokos, liten klick jordnötssmör och kiwi. 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback