Cosyness

Efter skolan så åkte jag och tjejerna till stan på en gång, var utsvulten ungefär eftersom det inte alls var god mat i skolan idag. Brukar oftast inte peta i maten men idag var det verkligen inte gott alltså, så vi gick till honeycomb för lite frozen youghurt. Är ju så sjukt mumsigt, blev dock svindyrt, alltså verkligen svindyrt, men aja ibland får man helt enkelt unna sig något och blunda när man betalar typ haha. 
Vi provade en del fina klänningar men fick med mig en huuur mysig hoodie som helst! Dessutom hur fin som helst. En ljusrosa, lurvig, varm och gosig tröja på gina för endast 99:-! Köpte den i storlek XL så att den ska vara extremt stor, så man bara kan gå runt hemma och mysa i den, hihi♥ Frida köpte en likadan fast i mintblå typ? Ska se till att ta lite kort och visa upp någon dag:)
 
Kom hem runt sju och käkade lite taco med familjen och så lite mys framför idol, årets första skumtomtar dessutom! Kan ju inte bara motstå något så underbart och juligt som skumtomtar, äkta kärlek haha. Längtar efter julen supermegamycket nu!
 
Hoppas ni får en riktigt bra helg nu, får se hur mycket jag hinner uppdatera i helgen då det är rätt fullt upp men när jag får en lucka med tid över så ska jag självklart se till att skriva några rader, kram på er. xoxo

Kommentarer
Annie säger:

Vad mysigt! :)

2014-11-15 | 10:24:28
Bloggadress: http://holmbergannie.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback