Farsdag

Idag har väl ingen missat att det är farsdag? Det har iaf inte jag gjort! Vi grattade pappa lite imorse med lite presenter osv. Världens bästa pappa, älskar dig så mycket♥
 
Vi vaknade upp hemma hos Annika och hon bjöd på lyxfrukost innan vi åkte därifrån strax före tolv. Igår fick vi jättegod middag också med torsk, citronsås, morötter och squash hon strimlade/hyvlade och stekte i vitlök och så potatis till det. MUMS! Dessutom efterrätt som blev äpplepaj, kan ju lova att man aldrig åker därifrån hungrig i alla fall haha... ;) 
När vi kom hem var det nästan bara hem och vända, hann med en snabb och enkel lunch på lite ägg och müsli för sedan var vi tvungna att åka iväg då det var visning på vårt hus. Jag åkte och tränade ett benpass. Har blivit två gympass denna vecka och båda blev ben haha. Men har blivit lite andra muskelgrupper här hemma iaf. Blev ett helt okej benpass idag, eller egentligen gick det rätt bra förrutom att jag fick smärta i framsida lår i början (vilket jag fortfarande har...) så det var lite trist. Dessutom hade de tagit bort en av mina favomaskiner, liggande legcurls :( Men nytt personbästa i cable kickbacks iaf! Efter passet blev det lite farsdagsfika med familjen, en dammsugare fick det bli för mig och det var verkligen riktigt mumsigt. 
 
Resten av dagen blev det plugg och annat fix för morgondagen, imorrn står armar&axlar på schemat så är riktigt taggad! Den kommande veckan ska jag se till att köra genom alla muskelgrupper+någon cardio, vilket jag inte hunnit denna vecka.
 
Mitt träningsschema kommande veckan kommer se ut såhär ungefär:
 
Måndag: Axlar&Armar
Tisdag: Mage
Onsdag: Cardio (t.ex. löpning, intervaller)
Torsdag: Ben&Rumpa
Fredag: PowerWalk innan frullen (får se om det händer haha...)
Lördag: Vila
Söndag: Rygg&Bröst
 
Såklart är detta inte inristat i sten utan detta är som en mall för mig, kan absolut hända att jag ändrar på något om jag inser att jag inte har tid, eller att jag tar en extra vilodag, skjuter upp ett pass, inte kan t.ex.


Kommentarer
Niclas säger:

Åååh fint skrivet:-) Älskar er jättemycket världens bästa döttrar <3

Svar: <3
Jennifer

2014-11-11 | 10:11:59
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback