Julen står på glänt nu kära vänner

Glad första advent kära ni!
 
Nu är det inte långt kvar, åhhh som jag längtat efter denna månad. December, min allra favoritmånad på hela året. Och den månaden som går som allra snabbast också... Men nu har vi hela underbara december framför oss och detta år kommer jag ta vara på julen till 110%! Ser verkligen fram emot att få baka massa gottigheter, ska absolut testa en masso nyttiga julrecept men såklart även de traditionella recptet också med knäck o allt vad det heter.
 
Var ju hos mormor nu i helgen och vi bakade lite pepparkakor där hemma, så otroligt mysigt. Blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på julen och alla dess traditioner♥ 
 
Har även ny design som ni ser, eller ny och ny men lite små ändringar. Men den är bara tillfällig tror jag för jag ska försöka få lite nya bilder till header osv. Men denna får duga så länge för jag vill gärna ha lite julstämning här på bloggen iaf! 
 
Vad är det allra bästa med julen enligt er? Och är det något speciellt ni vill se mer av här på bloggen i jul? Något speciellt recept, julklappstips t.ex.? Kommentera så ska jag försöka uppfylla era önskningar! ^^
 

Kommentarer
Elin säger:

Himla mysigt med jul, verkligen! :)

Tack för din gissning i tävlingen! :) Du får gissa hur många gånger du vill, alla gissningar sparas.

2014-11-30 | 22:45:35
Bloggadress: http://ptbyelin.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback