My best recipe ever!

Jag har säkert flera gånger förr sagt att jag gjort världens godaste gröt, men denna gröt toppar precis allt! Helt perfekt och helt o hållet underbar. Har testat chokladgröt förr men inte kommit fram till något superbra, men detta recept är drömreceptet kan jag lova! Ni måste verkligen testa, på en gång.
 
 Beklagar igen för dålig bild, blir så less på att detta konstanta mörker, omöjligt att få fina bilder ju :(
♥1 dl havregryn
♥2 dl vatten
♥3 dadlar
♥2 tsk-1 msk kakao
♥1 msk chiafrön (kan uteslutas)
♥1 äggvita eller ett helt ägg
 
Mosa dadlarna och koka ihop med alla ingredienser, utom ägget som knäcker ner när gröten är klar. Rör runt ordentligt tills du får önskad konsistens. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback