Persika/passion- kvarg

Har ju än så länge recenserat alla såna här jag har smakat (två stycken utöver denna) och varför skulle jag inte göra det när jag hittat min personliga favorit? Såg att denna hade kommit in på coop och var bara tvungen att testa. Blev minst sagt riktigt glad när jag tog första tuggan. Nya favoriten! Tycker denna var riktigt mumsig. Mycket godare än hallonkvargen iaf och snäppet godare än citron/lime. Så denna får 5/5 kvargburkar av mig! 
 
Ni borde verkligen testa :) Mina två andra recensioner hittar ni HÄR och HÄR.
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback