Tired monday

 Efter att endast fått ca. 5h sömn inatt har det minst sagt vart en trött måndag. När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och tänkte att jag skulle hinna ett cardiopass mellan allt plugg, men insåg efter ett tag att tiden inte står still tyvärr. Så fick helt enkelt duscha utan att ha tränat innan. Plugg och skola måste helt enkelt gå före. Efter middagen åkte vi iväg till ett shoppingcentrum och köpte lite smågrejer. Nu lägger jag plugget åt sidan för denna kväll och det lär inte bli en sen kväll ikväll. Sitter och gäspar med jämna mellanrum och ögonen känns som bly. Hoppas att den kommande natten kan bjuda på lite mer sömn! Blir galen på att inte kunna somna. 
Önskar er en fin måndagkväll, xoxo.
 
En smoothie var ett tag sedan jag smaskade i mig insåg jag och gjorde en underbar goding på ananas, jordgubbar, banan och kvarg till mellis. Sa poff så var den borta hehe ;)

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback