En lugn och skön lördag

Imorse vaknade jag upp klockan 6 och var helt täppt i hela näsan så kunde knappt andas... Jag hade liksom ont i halsen för 1,5 vecka sedan och inte förrän NU kommer själva ''förkylningen''? Så sjukt irriterande för det bryter aldrig ut på riktigt utan jag går och är lite halvdålig till och från... Men nu verkar det som att det faktiskt har gjort det och efter detta hoppas jag på att få vara frisk! Så irriterande när jag hade planerat en massa grymma träningspass framöver... Men men bara att vila ordentligt så att jag blir frisk så snabbt som möjligt! Som tur var så är det bara lite snuvigt och det brukar ju gå att träna trots att näsan rinner lite :) Men väntar några dagar för säkerthets skull ändå. 
 
Idag har vi i alla fall vart och shoppat lite, jag hittade två grejer på gina tricot b.l.a som jag kan visa upp här imorgon kanske. Supernöjd över alla mina köp verkligen! Efter att ha handlat lite kom vi hem och jag testade ett nytt recept faktiskt. En nyttig jordgubbssylt som dessutom är hur enkel som helst att göra! Den kommer att stå och gotta sig i kylen under natten så jag får testa imorgon, förhoppningsvis blir det lyckat och då kommer självklart recept här så småningom. 
Nu har vi precis käkat lite middag, kyckling och ris med mango-chili-sås o broccoli, så gottttt. Snart blir det lite mys framför tv:n också, med lite gottigheter såklart. Ha en så bra lördagskväll ni bara kan, xoxo♥
Bild från igår morse. Mina nya fina vantar från gina som jag ääälskar♥

Kommentarer
Active Fitness säger:

Hej! Vi på ActiveFitness vill hjälpa dig att lyckas bygga den starkaste versionen av dig själv! Bloggen specificerar sig alltså på fitness, hälsa och kost och ger tips på övningar vi själva utför dagligen! Kika in på vår blogg för mer info eller om du har frågor! Vi besvarar dem mer än gärna :)

2014-10-19 | 17:52:14
Bloggadress: http://nattstad.se/activefitness
Anonym säger:

Vi har likadana skor OCH vantar såg jag nu haha! :) Hoppas att du haft en fin dag :) Kram

Svar: Jaha haha va roligt :D Detsamma! KRAM
Jennifer

2014-10-23 | 19:39:46
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback