Lovely endorphins♥

Kan inte ens förstå hur glad jag alltid är under och efter mina benpass. Helt otroligt. Blev ännu ett grymt lyckat benpass och jag svävar på moln just nu kan jag säga. Höjde vikterna ännu mer i squatsen, 45 kg klarade jag nu och nästa gång tar jag 50 hoppas jag :D Höjde även vikter i benpress. Endorfinerna bara sprudlar om mig! Lycklig tjej♥
Lade upp dagens pass såhär:
Löpning: 5 min
 
Squats/Knäböj:
20 kg 15x1
25 kg 10x2
30 kg 10x1
35 kg 10x3-4 (?)
40 kg 5x2
45 kg 5x1
Utfall i smith:
10 kg 10x1/ben
15 kg 10x1/ben
20 kg 10x2/ben
25 kg 10x1/ben
Cable kickbacks:
10x5/ben
10x1 åt sidan
Liggande benlurl: 10x4
Liggande benlyft (på bencurlmaskinen): 20x3
Squats på step up- bräda m. kettlebell (riktigt djupa): 10x4 
Benpress: 10 vänsterben+ 10 högerben+ 10 båda benen x3
Jumping lunges: 20x3
 
STRETCH
Hela passet slutade på ca. 1,5h :)
Redo för lite benpress.
 

Kommentarer
Ellinor säger:

Hej!
Jag ville bara säga att din blogg är mycket inspirerande och du tar jätte fina bilder 😊
Kram ❤️💃

Svar: Tack så väldigt mycket åter igen! Det betyder verkligen jättemycket :D Kram på dig<3
Jennifer

2014-10-14 | 22:43:39
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback