Mysonsdag

Dagens mellis blev en kokos&jordgubbsröra på 1 dl kvarg, ½ dl kokos, ½ banan och några jordgubbar. Plus ett stekt ägg till det, yummie♥
 
Idag känns det minst sagt i benen att jag tränade de igår haha... Aj! Så fort jag bara rör mig så gör det riktigt ont, speciellt i rumpan. Men det är ju bara ett gott tecken för det känns riktigt bra med träningsvärk ändå för man vet ju att man tränat hårt! Ser redan fram emot nästa benpass haha, då tänkte jag testa lite nya taktiker :D
 
Idag kör jag på en vilodag som sagt, hade tänkt ett pass för axlar&triceps men antingen så blir det imorgon (då jag egentligen tänkt ha min vilodag) men osäkert om det hinns med så vi får se helt enkelt hur det blir :) Idag har jag i princip inget alls att göra vilket är otroligt skönt då de två senaste dagarna gått i ett kör. Har hunnit sticka en del idag till min slöjduppgift och ska snart kolla lite på missade avsnitt av ph. Mysonsdag♥ Två dagar kvar till helg, weho!
Nu kämpar vi de två sista dagarna!




Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Det där såg hur gott ut som helst :)

2014-10-17 | 11:36:15
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback