Never give up

Gammal bild från i somras.
 
Idag efter skolan så var jag med Amanda och Emelie ett tag hemma hos Amanda. Vi sextiden så drog jag hemåt och käkade lite middag. Efter maten så hade jag egentligen tänkt köra ett magpass hemma men när pappa frågade om jag skulle med ut på en promenad så ändrade jag mina planer för kände att en promenad vore ännu skönare. Och jag ångrar det inte ett dugg! Jätteskönt att komma ut när det var så frisk luft och i slutet var det helt mörkt, väldigt mysigt tycker jag. Så nu har jag resten av kvällen på mig att inte göra något speciellt, väldigt skönt faktiskt att inte ha så mycket inplanerat, inga måsten. Eftersom vi inte har något mer plugg till denna vecka. 
 
Men nu ska jag ta och kolla igenom bloglovin lite och fixa för morgondagen, ha en fin kväll

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback