Sore throat

Imorse vaknade jag upp med världens halsont, inte alls roligt eftersom jag var sjukt taggad på att dra till gymmet efter skolan och köra slut på benen, men ändrade planer fick det bli och efter denna skoldag var jag helt slut. Behövde dessutom springa till bussen för att hinna med den efter skolan och jag kan lova att det kändes som min hals brann, bokstavligen. Men imorgon har vi egentligen inga speciella ''viktiga'' lektioner som man bara måste vara med på, inga prov eller så. Så därför lär jag nog vara hemma imorgon och vila upp mig. Men sjukt irriterande att jag blev sjuk just nu för på fredag ska jag till Bodaborg med en ''fritidsgrupp'' som finns på vår skola. Och dagen innan kunde man sova över på en fritidsgård och ha en massa kul, ska verkligen försöka vara med på Bodaborg eftersom det är huvudsaken, men övernattningen får jag väl se hur det blir med, känns som jag behöver så mycket kraft som möjligt för att orka åka iväg på fredagen. Sjukt tråkigt :(

Men hur som helst, när jag kom hem från skolan var det glöggte i min fina julmugg, lite hemmagjord nyttig jordgubbsglass + paradise hotel som gällde. Såå mysigt och glass+ te är ju det bästa för min stackars hals. Och ja jag är väl lite knäpp som dricker glöggte ännu men längtar till julen så mycket att jag typ smäller av haha så jag börjar helt enkelt i tid ;)
Naglarna just nu, inte målat en ''seriösare'' design på hur länge som helst, så det var verkligen kul att sitta och pyssla om naglarna lite i söndags, även om det vart rätt simpelt denna gången :)
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback