Best legday ever

 
Gud så himla bra jag mår idag måste jag säga! SO-provet är gjort och det känns väldigt bra, hoppas iaf! Så otroligt skönt att ha det gjort i vilket fall. Direkt när provet var skrivet så var det bara att dra sig mot gymmet eftersom sista lektionen var inställd, idag igen. Så himla skönt att vara där en timma tidigare vilket resulterade till att få komma hem en timma tidigare också. 
 
Påväg till gymmet var jag inte jättetaggad direkt, efter en skoldag så var jag otroligt trött och speciellt efter att ha suttit och gjort prov en timma. Men jag kan säga att ett hårt, tungt benpass, var precis vad jag behövde! Har inte fått några riktiga endorfiner på ett tag och vet inte vad det kan bero på, men idag sprudlade endorfinerna om mig under hela passet och det gör de fortfarande. Höjde vikterna i b.l.a squats och kickbacks, speciellt i squatsen gick det sjukt bra och jag var helt slut efter bara dem, som var dagens första övning haha. Fick riktigt jäkla bra kontakt i varenda övning och det brännde sådär sjukt megamycket. Hela passet var verkligen ett helt fantastiskt pass och jag var så himla GLAD under hela passet! Alltså herregud, det är just därför benpassen är favoritpasset på hela veckan. Men har nog aldrig i hela mitt liv haft ett sådant bra benpass som idag, så himla glad! :D Träning är min terapi, så skönt att rensa tankarna och få släppa ALLT för en stund på gymmet, bästa♥
 
Vilket är ert favoritpass? Varför tycker ni så? Berätta! Jättekul att få veta.



Kommentarer
Alice säger:

Åh vad nice det låter!

2014-09-30 | 22:14:34
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback