Efter en bra helg


 
Två iPhonepics från min helg.
 
 
 
Måndagen avklarad, det känns bra men har faktiskt haft en väldigt bra måndag trots allt. Har skrattat konstant hela skoldagen och mina vänner och jag har vart helt... Knäppa haha. Vet inte riktigt vad som har hände med oss men det har påverkat min dag väldigt mycket, till det bättre hållet. Haha :D
 
Efter skolan har jag pluggat lite och även städat mitt rum ordentligt för på onsdag kommer det några som ska fota vårt hus, vi ska nämligen flytta och sälja huset så det vill till att det är fint och snyggt :)
 
Hade en riktigt bra helg i alla fall, blev en liten paus från bloggen över helgen som ni kanske märkt. Var ute i skärgården och hade det väldigt bra! Dock var jag lite förkyld och i fredags speciellt hade jag troligtvis feber och hade ont i halsen, men efter det har det bara blivit bättre och bättre! Fick även testa att köra vattenskoter! Sjukt himla roligt var det men ändå lite småläskigt haha :D Kändes hela tiden som vi skulle ramla ner i vattnet ju.. Men det gick riktigt bra ändå och var riktigt coolt. Har åkt vattenskoter förr men aldrig kört själv! Vi blev dock helt dygnsura hahah...
 
Ikväll ska jag ta det lite lugnt framför idol och så har jag inte så himla mycket mer planer för kvällen, hoppas ni haft en bra måndag i alla fall♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback