Lindahls kvarg: Hallon

 
För ett tag sedan recenserade jag Lindahls sockerfria kvarg med smak av citron/lime, ni hittar det inlägget HÄR. Och jag lovade då att jag skulle även skriva en recension om de andra smakerna så fort jag hittade dem. Och för ett tag sedan fick jag syn på samma kvarg fast i smak hallon. Och var bara tvungen att testa då! Vad tyckte jag då om den? Jo, den smakade lite som hallonyoughurt men ändå typ danonino som man åt när man var liten haha. Konsistensen liknar i alla fall den. Den smakar dock rätt ''vanligt'' eller vad man ska säga, man har smakat den smaken förr om ni förstår. Jag tycker därför den andra kvargen var godare men denna var också god! Däremot så stiger poängen på den förra kvargen till en 4 istället efter att ha smakat denna kvarg, så får denna 3/5 istället. 
 
Som jag skrev i min förra recension så tycker jag att de har sötat de lite för mycket med någon form av sötningsmedel och det är synd. Dessutom är ju sötningsmedel oftast inte så bra, men jag är väldigt noga med att se över att inte få i mig så mycket konstiga ämnen så någon gång ibland skadar ju inte. Men hur som helst, denna är väldigt god men lite för söt att ha till frukost t.ex men passar utmärkt som kvällsmål eller när man är lite sötsugen :) 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback