Lyckad kväll med bästa vännerna

 
I fredags så sov jag och mina vänner över hos Amanda! En riktigt lyckad kväll måste jag säga. Hade grymt kul! Vi spelade b.l.a in en musikvideo till låten ''Slå mig hårt i ansiktet'' som man hört ett antal gånger hehe. Så vi alla hade likadana svarta kläder och rött läppstift haha. Var verkligen jättekul att spela in den men vi hann inte klippa ihop den något så vi får se om den blir bra eller ej :D Annars kollade vi på film, käka tacos, dansade en massa och bara hade det allmänt trevligt. 
 
Var väldigt välbehövligt med en riktig tjejkväll kände jag♥
Vi gjorde också en ''Who's most likely to''-video så kolla gärna in den! Sen gjorde vi en massa andra challanges som jag dock inte laddat upp någonstanns, men kan sitta och få ett gott skratt av de haha ^^

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback