Ny bloggmail!

Igårkväll så satt jag och pysslade lite med en ny bloggmail, för jag kommer ihåg för ett tag sedan var det en tjej som hade letat efter någon mail på bloggen men inte funnit någon. Och nej jag har inte haft någon bloggmail förr men har nu bestämt mig att det var dags att skaffa! Så vad kommer då min bloggmail göra för nytta kan man ju undra? Ja, det är mycket möjligt att den kommer stå tom men det kändes ändå bra att ha en mail kopplad till bloggen. Men till den kan man skriva om man mer vill ha en konversation med mig. Om ni bara har en vanlig fråga så svarar jag mer än gärna på den i ett inlägg genom att ni kommenterar här på bloggen. Men om man mer vill ''diskutera'' ett ämne och vill kunna skriva fram och tillbaka så går det jättebra att skriva till min bloggmail nu framöver!
Adressen kommer stå i menyn hela tiden här till höger så att den är lätt-åtkomlig :)
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback