Nytt rekord!

Från att jag kom hem från skolan till typ nu så har jag fått väldigt mycket saker gjorda, vilket känns skönt men lite stressigt dock. Så fort jag kom hem var det bara att plugga en massa fysik, men däremot kände jag mig rätt säker på det nu så behövde inte plugga i timmar i alla fall. Sedan gav jag mig ut på en löptur och slog nytt rekord! Blev en sträcka på 5,8 km alltså nästan 6 km så vart verkligen otroligt glad och nöjd över det! Har bara sprungit typ 4,2 km förr så är otroligt nöjd, att veta att kroppen faktiskt klarar mer än man tror :) Och det är ju ingenting för många att springa 6 km men för mig är det en stor utveckling eftersom jag, som ni vet, hatar att just springa hehe...

Efter att fått i mig lite mat och duschat så var det bara att fortsätta plugga lite och sedan planerade jag inför morgondagens gympass och fixade gymväska och lite sånt. Efter det började idol så det har jag iaf hunnit att kolla på. Nu sitter jag och äter en stor skål med äpple och päron toppat med jordnötssmör+ en kopp grönt te vid sidan om, perfection♥  Ska strax fixa mig för natten och så checka av att jag verkligen kan allt inför fysikprovet imorgon haha. 
 
Har en sån otroligt träningsvärk från igår så vi får se hur det går att träna axlar och rygg imorgon, just nu när jag testar morgondagens övningar går det knappt utan vikter haha...
Dagens smarriga mellis, jordgubbsfluff plus två ägg! Var så hungrig när jag kom hem att jag knappt visste om jag hade ont i magen eller bara var hungrig.. :S Jordgubbsfluffet var amazing och recept kommer så småning om. Hela melliset var väldigt proteinrikt och innehöll ca. 35 g protein!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback