Proteinrikt mellanmål

 
Idag testade jag som sagt på zumba i skolan, det var verkligen svinkul! Något jag defenitivt skulle kunna tänka mig att köra igen. Var riktigt skönt att efter en veckas vila få svettas lite igen. Kändes som jag skulle kunna fortsätta i en evighet! Verkligen ett tips till er alla som gillar träningen men samtidigt vill få den rolig.
 
När jag kom hem gjorde jag lite blåbärsfluff och så två kokta ägg till det, räknade ut efteråt att hela detta mellanmål innehöll 30 gr protein! Väldigt mättande dessutom, och självklart smakade det som en dröm i munnen♥
Blåbärsfluff 
♥ 1 äggvita
♥ 1 dl kvarg
♥ 1 dl blåbär
 
1. Vispa äggvitan till ett vitt, fluffigt skum. 2. Tina blåbären om de är frysta. 3. Släng ner resten av ingredienserna och vispa lite till!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback