Brännande känsla i ryggen

Gammal iphone-pic.
Hej finisar! Just nu är jag bara helt megaglad på allting! För det första, har inte vädret vart helt u n d e r b a r t idag eller? 20 grader och strålande sol skadar ju inte precis. Det gör mig så glad att veta att våren är här och vi går mot sommaren. Efter skolan blev det som tur var gymmet i alla fall, var ju som sagt osäker igår men imorse hade jag inte alls ont i halsen så vilan igår gjorde nog susen. Blev ett helt grymt pass för rygg och axlar. Alltså GRYMT med stora bokstäver. Har ju sagt ca. 100 gånger att kontakten har vart svår att hitta i ryggen. Men gud fick verkligen jättebra kontakt idag och verkligen den där brännande känslan som man vill få, bästa ryggpasset i mitt liv faktiskt! Efteråt hade jag en massa härliga endorfiner och blev ju inte direkt sämre av att gå ut i solen efter passet. Väl hemma blev det omelett till middag och resten av kvällen har jag inte speciell mycket planerat, skippar plugget för en kväll. Har inte så jättemycket plugg just nu eftersom det värsta är redan gjort, vilket är riktigt skönt såklart!
 
Hoppas ni mår bra också, ha en fin kväll iaf.

 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback