Chocolate smoothie

 
Hej på er! Nu är jag faktiskt helt bra i halsen, wiiee! Har bara snuva och lite hosta kvar, men hoppas kunna träna om några dagar iaf :) Efter skolan åkte jag hem, gjorde mig en chokladsmoothie och därefter har jag spelat in en video som kommer upp strax, lyssnat på hög musik och även pluggat lite. 

Chokladsmoothien är gjord på ca. 150 g kvarg (?),1 ekobanan, en sked kakao, lite honung och en skvätt mjölk, till rätt konsistens. Toppade med sockerfri müsli, mitt största beroende just nu,äter det minst 1 gång varje dag hehe.... Oftast fler ;P Himla mumma iaf! Perfekta när man kommer hem hungrig från skolan. 
 
Ikväll har jag inte mycket att göra alls så kommer antagligen kika lite serier som jag aldrig gör annars längre, kanske att jag hinner med lite yoga också haha... Men det får vi se :)
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback