Evening run



Två iphonepics från... Nyss ungefär :P
 
Hej på er! Ja nu var det ett tag sedan och som jag sa i söndags så har jag vart hos min moster och mobilblogg är inte riktigt min grej så det fick helt enkelt bli ett litet uppehåll. Men det innebär desto fler inlägg nu när jag är tillbaka! Har haft väldigt mysiga dagar där hemma och väldigt härligt att få umgås lite med moster och morbror, samt gosat med alla djur och ridit. Men såklart är det skönt att få vara hemma igen ändå.
 
Ikväll blev det en sen (enligt mig iaf hehe) löptur och det var verkligen SÅ härligt. Var faktiskt riktigt taggad innan för en gångs skull och har hela dagen vart väldigt sugen på att få snöra på mig löparskorna. Så ja, fick bli en kvällsrunda den här gången. Vi var inte hemma förrän strax före sju och då var det att laga mat och äta som gällde. Och eftersom det blev så sen middag fick jag vänta ett tag innan jag kunde ge mig ut. Det var verkligen så underbart idag och känslan efter är ännu bättre än vanligt, att komma in, ta en svalkande dusch och sedan känna sig riktigt fräsch innan man går till sängs. Som ett perfekt avslut på dagen liksom. Ska absolut införa fler kvällsrundor från och med nu. 
 
Med detta inlägg säger jag nu godnatt fina läsare♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback