Förkyld igen

Hej finisar!
Gått och blivit förkyld nu också, inte kul någonstans när man är grymt träningsmotiverad...Känns dessutom som att jag nyligen var förkyld? Men aja, bara att vila upp sig, äta massa bra mat och dricka några liter te hehe.
 
Igår åkte jag in till stan med familjen för en promenix samt en gofika på bästa stället, Hälsofreak! Helt förälskad i det stället asså, drömmen för ett hälsofreak som mig hihi. Blev nyttig äpplepaj med någon slags fettfri chokladglass, mums! På kvällen åt vi röding som vi rökte själva, med färskpotatis i ugn, grönsaker och aioli. Helt otroligt gott juu. Och så blev det lite nutella och godis framför gladiatorerna hihi :)
 
Idag har jag vart med Amanda och Emelie på dagen och vi gjorde väl inte supermycket direkt, gick ner och köpte glass i affären haha. Perfekta medicinen för halsen♥ På riktigt det enda som hjälper, halstabletter hjäper inte ett dugg ju...
 
Imorgon är det en ny vecka men som tur var bara 4 dagar i skolan, sedan är det valborg och första maj! Så blir förhoppningsvis inte en så jobbig vecka, hoppas verkligen att jag kryar på mig lite snart för att ha ont i halsen och vara snuvig som bara den är inte kul alls... Vill ju så gärna träna igen :'(
Hoppas ni mår bra i alla fall, xoxo♥


Ännu en fantastisk vårdag idag, strålande sol och varmt som bara den! Älskar♥
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback