Första april & Legday

Japp, då har första dagen på April passerat och jag har faktiskt lyckats klara mig utan att bli lurad haha... 
 
Kickade igång denna månad med ett av de grymmaste benpassen på länge efter skolan. Sådan energi och totalt mosade benen helt och hållet, grym känsla efteråt. Gick därifrån med svett över hela mig och en grym massa endorfiner. Kändes riktigt härligt! Efter det hängde jag med pappa och handlade en massa, när vi kom hem blev det middag, duscha och sedan sätta sig med en bilduppgift samtidigt som jag kollade Mästerkockarna. 
 
Nu har jag precis ätit mitt sista mål för dagen o är mätt o glad för idag (som är det näst bästa hihi, frukosten är alltid först) och ska fixa mig för natten nu. Sov gott finisar!
 
Löpning: 5 min
Squats:
20 kg 15x1
50 kg 10x1
60 kg 6x1
62.5 kg 3x1 (PB)
50 kg 10x1
Utfall i smith med kick: 30 kg 10x4/ben (Jobbigaste, grymmaste och bästa benövningen eveeer, totalt mosar benen)
Stolsquats i smith: 33 kg 10x4
Raka marklyft med kettlebells: 12 kg i varje hand 10x4-5(?)
Cable kickbacks:
Raka: 23 kg 10x3/ben
Sneda: 9 kg 10x3/ben
Benspark: Dropset med 3 drops x3
Bencurls på pilatesboll: 10x4
 
STRETCH
Bild från gårdagens frulle, världens godaste och krämigaste gröt gjort på 1 dl havregryn, 1 äggvita/1 helt ägg, en klick kokosolja, ½ banan och ca. 1 msk chiafrön. Godaste någonsin plus himla mättande. Toppades med kvarg, mullbär och jordgubbar. MUMS.
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback