Friyay


Hej på er! Jag ber verkligen om ursäkt för den usla uppdateringen här på bloggen, men har vart en rätt jobbig vecka och mycket plugg dessutom, så har liksom valt att prioritera livet framför bloggen. Det är ju så att livet kommer emellan ibland. Men jag hoppas på att vara tillbaka nästa vecka med vanlig uppdatering och förhoppningsvis även starta min youtubekarriär haha.... Skämt-o-sido. Nej men tänkte ju som sagt försöka börja vlogga lite mer framöver, vilket ska bli intressant!

Nu är det så otroligt skönt med helg i alla fall, även om jag kommer behöva plugga. Avslutade skolveckan med ett rygg&biceps-pass på gymmet, fick väldigt bra kontakt och det kändes grymt. Gymmet är min terapi♥
 
Nu ikväll har jag bara vart hemma, vi har ätit riktigt god fredagsmiddag med oxfilé, potatisgratäng, brunsås o sallad, hur lyxigt och hur gott? Hoppas ni haft en bra fredagskväll iaf, xoxo.
Fredagsgottis, nötter och äpple med nutellaaa♥


Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback