Stan med vännerna


 

Hej på er! 
Idag har vart på stan med mina fina vänner. Vi kikade i butiker och jag hittade lite småsaker, sedan åt vi på restaurang och satt och snackade i en evighet typ haha. Blev bakad potatis med skagen för min del och det satt ju inte helt fel om man säger så. Räkor asså, MUMS♥
 
Kom hem strax efter fem och sedan dess har jag tränat ett lättare benpass här hemma, ätit middag samt städat undervåningen. Fick bli ett hemmapass idag men blev garanterat svett och trött i benen ändå! Imorgon blir det dock gym, efter ett litet uppehåll så ska bli skönt att komma tillbaka igen. I helgen fyller jag år så då blir det släktkalas och så vidare, ska bli kul :D 
 
Men nu ska jag tända lite doftljus och läsa missade blogginlägg på bloglovin.
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback