Studiedag

Hej på er finisar!
Oj va det ekar här... Jag är ledsen för att uppdateringen vart så dålig på senaste tiden men har bara inte haft inspiration till att blogga, varken några roliga bilder eller text. Dessutom haft så mycket i skolan så det har blivit lite stressigt helt enkelt.
Men idag har jag faktiskt haft studiedag, så igåkväll var jag med mina fina vänner och sov hos Amanda i natt. Hade egentligen planerat ett grymt benpass idag på förmiddagen, tänk er att en helt vanlig tisdag klockan 11 träna ben, huuur underbart vore det inte? Det skulle säkert vart väldigt lite folk så tanken lockade som bara den men har vaknat upp några dagar med lite halsont som sedan försvunnit nästan på en gång. Och imorse var undantag, plus att vi vaknade lite för sent för att jag skulle hinna med min buss hehe... Men hur sugen jag än var på legday så fick det bli en vilodag istället. Kändes väldigt surt men det jag vill minst av allt just nu är att bli sjuk så hellre vila och kunna träna ordentligt sen än att träna och bli sjuk och inte kunna träna på lång tid. Men blir kanske gym imorrn istället beroende på hur jag mår imorgon, hoppaaas :)
 
Har i alla fall haft en väldigt bra dag och njutit av det underbara vårvädret till fullo. Pluggat ute i solen, gått ut och gått med syrran, druckit smoothie i solen med en bra tidning i handen och faktiskt fått lite färg, solen är starkare än vad man kan tro! Nu ikväll blev det gomiddag med lax och därefter dagens andra promenix. Hängde på när pappa och Evelina skulle gå ut o gå en sväng, så har iaf blivit lite motion trots vilodag.
 
Hoppas ni haft en strålande dag och att ni förstår varför jag inte bloggat så bra de senaste veckan. Men just nu är humöret på topp och livet känns bara allmänt underbart, vilket innebär att inspirationen till bloggen blir allt större!♥
 
 



I

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback