Träningsmotiverad



Nu vill jag verkligen bli frisk! Har fortfarande ont i halsen, okej bara haft det tre dagar nu haha men ändå. Ikväll ska jag exprimentera ihop någon slags hälsokur med citron och honung och en massa grejs haha. Vill så himlans gärna träna, skillnad när man har feber och måste vara hemma från skolan osv. För då har man inte ens en tanke på träningen i princip, men när man mår bra förövrigt och går i skolan så blir man ju galen i princip. Sedan jag kom hem från skolan har jag verkligen inte haft något att göra alls, förrutom lite plugg. Men man inser hur mycket fritid man har om jag inte skulle haft träningen haha, iaf de dagar jag tränar på gymmet. Men såklart det är väl skönt att hinna med de sakerna som man aldrig gör annars, typ som att stretcha... Det ''hinner'' jag aldrig i vanliga fall, eller så är det bara det att jag inte prioriterar det så högt hehe ;)
 
Blir lite trista inlägg här också när jag inte tränar, tappar i princip motivationen till allt. Men men, nu ska jag sluta klaga haha! Finns ju inte så mycket mer o göra än att vila, vila och vila så det är mina planer de närmsta dagarna.
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback