Valborg

 
 
Godkväll! Idag är det valborg och kom rätt nyligen hem, där vi bor brukar det alltid vara lite valborgsfirande med majbrasa och raketer m.m. Så var där med lite kompisar och hängde runt haha. En mysig valborg men inte något speciellt direkt, men kul ändå :) Tyvärr så hade vi ju en väldig otur med vädret för det har vart uppehåll hela dagen men just precis när jag gick utanför dörren så började det regna... Men men, ingen valborg utan dåligt väder haha. 
 
Imorgon är det första maj vilket innebär ledighet, himla skönt! Ska b.l.a. in till ett tivoli inne i stan med vännerna, så hoppas på lite bättre väder då. Resten av helgen blir det att vara hemma, plus träna igen! Ska bli så grymt kul att äntligen få gymma på lördag, alltid lika kul första passet efter en förkylning :D Hoppas att min bloggmotivation blir bättre då för känns lite som att jag inte har något att skriva om just nu haha... 
 
Hoppas ni haft en bra valborg iaf, oavsett vad ni har hittat på♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback