Back & Shoulders

 
Hello!
 
Idag blev det rygg och axlar på gymmet, samt cardio efter det. Ett riktigt lyckat pass faktiskt. Körde varken miltärpress eller hantelpress för axlarna, utan mer ''mindre'' övnigar men helt ärligt tycker jag att de övningarna jag körde idag är de allra bästa för axlarna. Tycker de bränner något enooormt, visst är miltärpress också bra t,ex. Men dessa är ännu bättre enligt mig :)
 
Superset:
Sittande hantellyft åt sidan: 10 st
Sittande hantellyft åt sidan en arm i taget: 10 st/arm
x3
 
Latsdrag:
40 kg 8-10x5
 
Sittande hantellyft framåt: 10x4
 
Enhands hantelrodd: 17.5 kg 10x4/sida
 
Stångrodd: 35 kg 10x3
 
Sittande latsdrag med handtag i cable: 
23 kg/sida 10x1
27 kg/sida 8x4
 
Baksida axlar i cable (båda sidor, utan handtag): 7 kg 10x4
 
Baksida axlar med rep: 36 kg 10x5
 
Stående latsdrag i cable: 27 kg 10x3
 
Avslut: 15 supersvettiga minuter på löpbandet haha... Intervaller är döden ':D
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback