En bättre lördag

 
Hello!
 
Lördagen har nästan passerat men har spenderat den på ett väldigt bra sätt iaf. Började dagen meden stor frulle följt av ett gympass. Efter en veckas vila p.g.a. halsont så kändes det riktigt kul att vara tillbaka igen. Axlar och rygg fick det bli och var garanterat trött efter passet. Börjar dock bli riktigt trött på min sträckning i benet som vägrar ge sig... Kan varken träna benen eller springa längre nu. Blir galen på riktigt! Benträningen är ju liksom favoriten och jag hade tänkt satsa en del på löpningen nu i höst men det blir ju inte av när det blev såhär... Åhhh hatar verkligen när hjärnan vill men kroppen säger nej! :(
 
Aja, får tänka positivt och vara glad att jag iaf kan träna överkroppen. Efter dagens pass åkte jag hem och så käkade vi lite lunch, då hade även Annika kommit så hon åt här med oss. Resten av dagen har vi inte gjort så mycket annat än att äta i princip haha... Gick ut och gick en sväng förut också, sedan åt vi grillad rödingfilé med potatis i ugn till middag, galet gott! O så gick det självklart ner lite (eller ganska mycket hehe) godis i magen, lördagsgodis är ju ett måste hihi♥
 
 
 
 

Kommentarer
norrbotten emmish säger:

ha en fin lördag =)

2015-08-29 | 22:44:11
Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish
Alice säger:

Låter som en bra lördag :)

2015-08-31 | 16:54:56
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback