Kräftskiva

Såg ut såhär igår, kjol och t-shirt från New yorker.
 
Hej på er! 
Jag får så dåligt samvete när det kommer till bloggen, som ni kanske märkt har blogget kommit lite åt sidan ett tag nu. Vilket är så tråkigt. Inte så många inlägg och när jag väl bloggar så blir det mest tråkiga mobilbilder... Men men finns mycket annat som prioteras i första hand, får hoppas jag hinner lägga ner mer tid på bloggen snart igen :)
 
Hur som helst så var jag på kräftskiva igår med familjen, med Annika, hennes familj och några vänner till henne! Väldigt mysigt iaf och kräftor är ju alltid himla smarrigt. Dock väldigt pilligt och kladdigt, mycket jobb för lite mat vill säga haha. Men det är ju en tradition iaf, fanns även mycket annat gott också :)
 
Idag var vi iväg en sväng på en liten utflykt, b.l.a. grillade vi lite ute i naturen. Annika hade fixat några folieknyten med torsk, potatis, citron, fetaost, grönsaker m.m... Huuur gott?? Smakade helt fantastiskt ute i naturnl speciellt. En mysig lunch! 
 
Nu är vi hemma och jag har pluggat ett tag. Nu laddar jag om för en ny vecka och försöker så gott jag kan att tänka positivt! Blir knappast bättre av att ha söndagsångest, så det försöker vi undvika nu tycker jag♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback