Mitt mål

That was my goal for this account 😔😪💕👆🏻
 
Jag får ofta frågan: Vad är ditt mål med träningen?
 
Mitt svar är oftast att jag vill må bra, och även bli starkare och bygga mer muskler. Men när jag tänker efter, så är mitt allra största mål att inspirera folk. En dag vill jag att någon ska tacka mig för att jag har betytt något i deras liv, att jag har hjälpt till. Att jag har inspirerat någon att göra något bra med sitt liv. Att inspirera någon till att faktiskt leva. 
 
Idag så har jag bloggen, och bland det bästa som finns är när jag får fina kommentarer från er. När någon tar sig tid att skriva en kommentar, när jag får höra ord som att jag gör ett bra jobb och att folk inspireras av mig. Det är verkligen så obeskrivligt och känslan är underbar. Blir alldeles lycklig i hela kroppen. Tack så otroligt mycket alla som skriver så, och ni andra också såklart. Som faktiskt läser min blogg, det betyder också otroligt mycket att någon ens vill sitta och läsa det jag skriver♥
 
Mitt framtida drömjobb är helt klart personlig tränare. Jag vill sååå gärna jobba med träning och att hjälpa folk vore fantastiskt. Har alltid velat hjälpa folk, att göra folk glada. Att någon ser upp till en. Så att hjälpa någon med det jag älskar vore helt fantastiskt! 
 
Så mitt mål är inte bara att jag själv ska må bra, utan även att jag kan hjälpa andra att byta livsstil. Det vore fantastiskt

Kommentarer
Ebba K säger:

BRA mål :)

2015-08-05 | 21:55:14
Bloggadress: http://ebbasveakempe.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback