Saturday mornings

 
 
 
 
Lördagsmorgnar, under sommrlovet har man nästan glömt hur underbara de är. Man uppskattar de så mycket mer när det är skola. Att vakna upp av sig själv, sträcka ut sig ett tag och när man känner sig hungrig gå upp och göra i ordning en mumsig frukost. Idag kunde man dessutom sitta ute i solen och äta. Hur underbart? Lördagsmorgnar är favoritstunden på hela veckan enligt mig. Magiskt. 
 
Dock känner jag mig lite svullen i halsen, lite trött i kroppen också. Vet inte om någon förkylning är påväg men i vilket fall som helst blir det vila idag. Har druckit en massa te och hoppas på det bästa iaf. 
 
Ikväll ska vi iväg på kräftskiva! Vilket ska bli kul, så vi har fixat lite med det på förmiddagen. Bakat lite småpajer som vi ska ta med. Men tills dess ska jag bara ta vara på ledigheten och slappa :-)
 
Vad gör ni idag?♥
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback