Skolan är i full gång

Hungrig som en varg nästan sprang jag till kylskåpet efter skolan igår, korvgryta är inte riktigt min grej som vi fick i skolan hehe. Så blev en sjukt god nektarinsmoothie toppat med massa müsli till mellis ^^
 
Igår hade vi dans på skolan (elevens val) vilket var hur kul som helst! Första lektionen var igår. Efter det blev det även ett magpass hemma. 
 
Hej på er! Jag beklagar verkligen för att det ekar tomt här lite just nu, precis i skolstarten hehe. Men som sagt är skolan igång igen och man börjar väl komma in i rutinerna igen. Och ja, det är väl ändå rätt skönt. Dock kan jag väl inte påstå att skolan är speciellt rolig hehe, men det får man ju bara leva med helt enkelt :) 
 
Annars då? Jo vi hade idrott idag och spelade brännboll, vilket innebär att man måste spurta en del. Vilket tydligen inte var så bra för min sträckning i benet, för nu blev det ännu värre... Har inte kunnat träna ben på ca. 1 månad vilket verkligen suger... Det lär antagligen ta ett tag innan det blir bra igen också. Kunde knappt gå efter idrotten, inte alls kul. Men lyckades iaf ta mig till gymmet för ett armpass. Ett väldigt lyckat pass iaf! Avslutade med lite vader också. Som jag iaf kan träna, har inte så bra tålamod när det gäller att vila hehe. Så kanske börjar köra lite mer isolerade övningar för benen, där bara en muskel tränas. Dock är ju utfall och squats bästa övninarna för benen enligt mig och det går ju inte precis nu... Aja bara att bita ihop och verkligen vila, vila, vila för vill bli bra NU! 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen säger:

Smoothien såg ju helt fantastiskt god ut! Och snygg du är! :)

Sv: Tycker jag verkligen att du ska göra! Så himla gott blir det, kul att göra egna smaker också :))

2015-08-19 | 15:39:09
Bloggadress: http://goforfit.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback